فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

فاطمه خانوووم

اینم سفر به شمال...

1392/3/26 15:10
نویسنده : پدر و مادر
954 بازدید
اشتراک گذاری

جاتون خالی تو مسیر برگشت رفتیم شمال- خیلی خوب بود ولی خب به دلائل امنیتی باید از دور عکس می گرفتم نمی تونستم برم تو دریا

یا تو بغل بابائی بودم

اینم جاپامه که چند قدمی روی ساحل راه رفتم

به آدم که جوجه کباب و چنجه ندن خب مجبور می شی اینطوری ماکارانی بخوری دیگه(نخند- اینطوری می شیا)

شانس آوردم با کمک بابائی بازم یه هلویی خوردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

jiji kuchulu
27 خرداد 92 2:20
سلام مامان جونی چ نازه این دخمل من لینکت میکنم ک بیام پیشتراستی مامان هر چی محکم تر بزنه تو زورت بیشتره شک نکن توکل به خدا
سوری مامان زهره
27 خرداد 92 15:14
سلام مامانی دعوت شدین به یه بازی .... منتظرتونم.... شما نفر سوم انتخابی من هستید...
سوری مامان زهره
27 خرداد 92 16:34
تو وبلاگتون مثل اون پست رو بذارید.
فاطمه
28 خرداد 92 1:06
عزیزمییییییییییییییییی دخملی نازطلاااااااااااااااااااااااااااااااااای خاله
مژگان
29 خرداد 92 13:51
سلام عسل جیگر. قربون اون ماکارانی خوردنت بشم. به مامان بگو یه ماچ از اون لپات بکنه به جای من. جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدات شــــــــــــــــــم
مژی
30 خرداد 92 16:15
نسل جوان را به جهان رهبري جلوه ي توحيد، علي اکبري هر که هواي رخ احمد کند در تو تماشاي پيمبر کند //ولادت باسعادت سرو باغ احمدي، آينه ي محمدي و روز جوان مبارک//
بابائی
1 تیر 92 20:06
قربون دختر خوشگلم بشم
مژگان
2 تیر 92 11:39
خجسته باد بزم قدسیان در صبحی که آفتاب زمین و آسمان به زیر سقف خانه نرگس طلوع می کند.



ممنون
jiji kuchulu
4 تیر 92 15:30
سلم مامانی منو لینک نمیکنی
اپم بیا پیشم


سلام خیلی وقته لینک کردم
jiji kuchulu
8 تیر 92 16:04
سلم مامان اپم
خاله حمیده
9 تیر 92 18:11
سلام پری کوچولوی قمی.من فدات بشم میبینم اینقد لاغر و کوچولو شدی پس بگو بهت جوجه نمیدن بخوری.اخماشو الهی خاله قربونش بشه.بووووووووووووووووووووووووووس
مژگان
14 تیر 92 18:52
سلام حتما یه سر به وبم بزنید.
مژگان
18 تیر 92 11:26
خدای من بهشتی دارد نزدیک.زیبا.بزرگ و به گمانم دوزخی دارد کوچک.بعید و درپی دلیلی ست که ببخشد ما را گاهی به بهانه یک دعا... پیشاپیش ماه عسلتون مبارک التماس دعا
فائزه
8 مرداد 92 16:44
خدا بهت ببخشه عسیسم


ممنون