فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

فاطمه خانوووم

سفر به مشهد(9ماهگی)

1392/3/27 12:53
نویسنده : پدر و مادر
858 بازدید
اشتراک گذاری

جاتون خالی واسه دفعه اول بود که رفتم مشهد

که البته به دلیل اینکه هنوز نمیتونم وایسم و اون جلو هم خیلی شلوغ بود فقط عکسی که بابام گرفته رو واستون اینجا می ذارم

بقیه ی عکسای مشهد رومی تونین تو ادامه مطلب نگاه کنین.

چه حالی می داد روی سنگ مرمرا راه بری و بازی کنی

اینجا هم مشغول دعا و نیایش بودم

اینجا هم رفته بودیم با برو بچ کوه سنگی

یه روز هم همگی رفتیم بیرون شهر(البته قرار بود نزدیک باشه نمی دونم چرا اینقدر راه رفتیم) ویلی خیلی خوش گذشت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

f
27 خرداد 92 12:22
زیارت قبول

دیگه مشهدی فاطمه شدی


مرسی
خاله سهیلا
27 خرداد 92 21:20
زیارت قبول خاله جان.ایشالا همیشه به خوشی بری سفر عزیزم.
فاطمه
28 خرداد 92 1:05
ننهههههههههههههههههههههههههه عشق من....خدااااااااااااااااااااااااااااااا این نفسه منه
مژگان
29 خرداد 92 13:57
فاطمه جون سلام.ای پیام من رو به مامان برسون:«سلام زن دایی حالتون خوبه؟اگه میشه با اسم دیگه ای بارم نظر بگذارید.ببخشید ولی دوستام فکر می کنن مامانم برام نظر می ذاره.»


salam chashm
مژگان
5 تیر 92 13:30
یادمون باشه که روی شیشه دلمون حک کنیم که دوستی و انسانیت تاریخ مصرف نداره ... و جایی در گوشه ی ذهنمون به یاد داشته باشیم که انسانیت مساوی دوستی و دوستی با خلق خدا مساوی انسانیت است ...
خاله حمیده
9 تیر 92 18:16
قربونت بشم که دعا میکنی.برا من دعا کردی شیطون؟