فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

فاطمه خانوووم

اینم یازده ماهگیم(البته با کمی تاخیر)

1392/5/26 22:46
نویسنده : پدر و مادر
921 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تازه پی بردم تلویزیون عجب چیز خوبیه- اونم وقتی آدم لم بده و تماشا کنه

 

تازه نماز خونم شدم واسه خودم- بابام اذون میگه منم میخونم


 شیرین کاری های 11 ماهگی:

هرچی بزرگتر میشی شیرین تر میشی

راه میری 

شبکه TVروعوض میکنی وفرار میکنی

وقتی کاری که نباید انجام بدی رو میخندی وخودتو لوس میکنی و انجام میدی و قیافتم دیدنی میشه

بده و بگیر و بریم رو یه جور میگی که باید خودمون بفهمیم چی میگی

کلاغ پرو یاد گرفتی - فوت میکنی - هر چی بگیم بیار میاری

مهر بابائی رو برمیداری و در میری

به توپ میگی پ - جوجو جیک جیک بلدی و خیلی چیزای دیگه...

پسندها (1)

نظرات (5)

خواب گو
26 مرداد 92 22:06
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
منصوره مامان زهره
27 مرداد 92 12:49
آفرین به این دختر نماز خون
چقدرم مقتعه بهت میاد عزیزم


ممنون
منصوره مامان زهره
27 مرداد 92 12:51
چقدر این روزهای دخترا شبیه همه!
زهره هم به توپ میگه پ البته با تشدید!


فکرکنم بزرگ بشن دوستای خوبی برا هم بشن البت مجازی!!!!!!!!!!!
مژگان
29 مرداد 92 13:20
مطمئنا یه ماه دیگه اینارو فراموش میکنی و دوباره یه چیز دیگه یاد میگیری
خاله حمیده(بالاخره پیدام شد)
4 شهریور 92 10:38
شلااااااااااااااااااااااااام میدونی الان واقعا ی پری کوچولوی خوردنی شدی؟خوبی فاطمه کوچولوی من؟عزیز دلم کجا رو نگاه میکنی؟(دارن بهت تقلب میرسونن؟)تو این عسک حس میکنم شبیه ریحانه دایی شدی.شاید چشمای قشنگت.ی بوس از سر دلتنگی